Blog

posle 40

Zašto je teže naći posao posle 40-e godine?

Ekonomska kriza, promene na tržištima, nove tehnologije koje zahtevaju nova znanja i otežavaju traženje posla. A najteže je ljudima srednjih godina. Prvo, ponekad ne mogu sebi da dozvole da ostanu bez stabilnog prihoda nekoliko meseci, jer treba finansijski da izdržavaju svoje porodice. Drugo, nije tajna da većina kompanija u našem regionu  radije ne zapošljava ljude starije od 40 godina.

master class

Master Class – PERSOLOG®: Liderstvo u teškim vremenima

Kriza je test sposobnosti da se izgradi sistem i osigura njegova efikasnost. Ovo je danas težak izazov za menadžment kompanije na svim nivoima, zato što se sadašnja kriza se razlikuje od svih prethodnih. Lideri moraju da izgrade sistem koji će im omogućiti da uspešno deluju i rade u teškim vremenima.

Kako izgraditi vrhunski tim

Tokom svoje karijere kroz saradnju sa velikim brojem domaćih i multinacionalnih kompanija, uspešno sam koristio mnogo različitih alata koji su direktno uticali na celokupnu korporativnu kulturu u kompaniji i omogućili ujedinjavanje ljudi u vrhunski tim.
Pre nego što pređem na alate koji vam omogućavaju da ujedinite ljude u vrhunski tim, primetiću najvažniji faktor: lider je lično odgovoran za izgradnju tima u kompaniji i to je jedna od njegovih najvažnijih funkcija. I na tome mora ozbiljno da poradi, jer smatrajući ovu funkciju gubljenjem vremena i sporednim poslom, rizikuje da u budućnosti usred posla ili krize dobije splet snažnih, dubokih i međusobno povezanih problema.

greske iskustvo

Greške u karijeri koje prave ljudi sa iskustvom. Zašto je “iskustvo”​ opasna reč?

Često smo svedoci naglog uspona čoveka koji već nekoliko godina radi na rukovodećim pozicijama, energično obavlja poslove, stalno je u pokretu, pokazuje dinamiku, daje određene rezultate i čini se da ide uzlaznom lestvicom u karijeri, ali onda iz nekog nepoznatog razloga biva otpušten i nikako ne može da nađe novi  posao koji bi odgovarao njegovim ambicijama.

prva greska koju prave lideri

Prva greška koju loši lideri prave na svom novom poslu

U našem internom istraživanju, na radionici „Uspešno vođenje tima i upotreba Persolog® alata – nemački model vođenja timova“ – (Professionelles Führen und Teamarbeit mit dem Persolog® Persönlichkeits-Modell) otkrivamo da samo 24% lidera pravilno određuje prioritete. A kada vođe timova loše postavljaju prioritete, u 90% slučajeva to je zato što dopuštaju da previše prioriteta ostane u životu.

Kako zaposliti i zadržati sjajne ljude (posebno u izazovnim vremenima)

Kao uspešan preduzetnik, znate da je ključ rasta vaše kompanije pronalaženje i dovođenje zaposlenih sa najvišim performansama na ključne pozicije u kompaniji.
Ponekad je to lakše reći nego učiniti. Da li vaša kompanija ima problema sa identifikovanjem i zapošljavanjem zaposlenih sa visokim performansama? I pored najboljih namera, u većini kompanija zaposleni sa visokim performansama čine samo 20 – 25 posto ukupnog broja zaposlenih. To znači da 75-80 posto njihovih timova imaju zaposlene sa slabijim učinkom, zaposlene sa prosečnim i niskim performansama.

U NAJBOLJEM IZDANJU – pojačajte otpornost u vreme krize uz alat Persolog® Personality Profile

Tokom pandemije stres i otpornost su vruće teme. Istraživanja širom sveta pokazuju da se udeo ljudi koji se bore sa mentalnim bolestima znatno povećao tokom perioda rada od kuće i „lockdown”-a. Otpornost, otklanjanje negativnog stresa i fleksibilnost pojedinca, biće presudni za način na koji će tretirati promene u životu. Dobrodošli na Persolog vebinar “U NAJBOLJEM IZDANJU – pojačajte otpornost u vreme krize uz alat Persolog® Personality Profile”.

33 razloga da se vi i vaša kompanija opredelite za Persolog®

Persolog® analize ličnosti nisu bezlični testovi u konvencionalnom smislu, već holistička samoocena – analiziraju vaš jedinstveni profil ličnosti i vaše očekivano ponašanje u različitim situacijama i upoznaju vas sa drugim profilima ličnosti i stilovima ponašanja. Sa Persologom možete mirno da spavate.